lofsdalen imorgon !



idag har varit en sån där lugn dag. var och solade med bästa anna och jenny på morgonen. det var ... varmt! men oerhört skönt och fräknarna sitter där de ska. tyvärr hinner jag inte få bort min fula rand tills nyår, men jag får väl se till att inte lyfta på armarna så mycket.. ?

"håll upp händerna för stureplan, vår sköna stadsdel.." - nej inga såna låtar då! katching..

har städat lite idag, och bakat cheesecake. dessvärre blev en av dem failad I think, my bad.. I think. men hoppas den blir god, det blir den.. I think. För övrigt har jag tagit det lugnt och avslutade kvällen med att kolla på Batman, the dark knight . Heath Ledger (RIP..) är så GEERRRYYYMT bra som Jokern. gillar't starkt!!

nu ska jag sova. för imorgon har jag mycket att stå i... typ. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0