nyhet

- SNÖN, riktigt fint med så mycket snö äntligen. hoppas bara att det håller sig till julafton

- MORMOR OCH ARNE, no comments men dom är bäst!

- VURPOR, så länge de inte gör ont och man kan skratta satan åt sig själv eller åt andra

- MIN KLASS, jag diggar oss totalt. i ettan undrade jag vart fan jag hade hamnat men nu har vi riktigt roligt!

- SKRATT, ett gott skratt förlänger livet fan!

- KOMEDISERIER, that 70s show, Vänner - you name it. I love it

- MINA VÄNNER, er kan jag hissa upp till skyarna!

 

 

- SNÖN, jävlar va kallt och blött det blir tyvärr

- BUSSAR OCH TÅG, jag säger bara: förseningar, dåliga däck - ni suger!

- JOBBIGA UNGJÄVLAR, vilka tror ni att ni är? vad är ni, typ sju år eller?

- GINATRICOTS MODELL, jag dissar inte henne så men dissar att hon passar i precis.. ALLT

- SKOLAN, jag är såå trött på den!

- OLYCKLIG KÄRLEK, jag är MYCKET kritisk till detta fenomen!

- ATT INTE HA KÖRKORT, då kanske saker och ting hade varit lättare. speciellt just vid detta tillfälle!

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Digga listan :-D

Hoppas den kommer igen, hihi :-D

2009-12-15 @ 20:02:30
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: julia

haha jag gillar det :)

hissar också att vi inte har körkort!!

2009-12-15 @ 20:44:24
Postat av: julia

menar ju såklart DISSAR haha :P

2009-12-15 @ 20:44:42
Postat av: julia

menar ju såklart DISSAR haha :P

2009-12-15 @ 20:45:07
Postat av: jessan

den kanske kommer igen, who knows ;)

hahaa julia, jag tänkte väl ;) ingen hiss där inte :p

2009-12-15 @ 22:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0