tisdagsshopping


Sollentuna Centrum

tyvärr måste jag börja med att säga att jag var redigt besviken över det enorma centrumet. visserligen var det väldigt snyggt och fräsht och troligen mycket trevligt att åka dit och ta en fika, eller äta lunch. men jag och mamma gick runt där, och vi saknade ganska många "standardaffärer". nu låter jag väl grymt negativ, men menar inte att hela huset var fail. nej, vissa delar av centrumet var riktigt bra med bra affärer. men det var alldeles för många affärer man typ.. aldrig skulle gå in i? men som sagt, det är bara en lite persons åsikt i hela Universum. who gives a fuck? men ett STORT+ måste jag ge till inredningen som var mys- och trevlighetsfaktor 11, minst.


Något annat jag är APBESVIKEN på är IGU:n. Okej, besviken kanske var fel ordval. Men trött, förbannad, LESS! det är hur svårt som helst, och det kommer icke gå bra på provet. dum som jag är började jag ju plugga typ... IDAG? men suck, som om det är det enda vi har i skolan?

YIPPI KI YAY MOTHERFUCKER!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0