DAGENS

jag tänkte för omväxlingens skull bjuda på en dagens :)



DAGENS LÅT: Lady Gaga- Pokerface .. vad annars?
DAGENS KLÄDSEL: nu är det träningskläder
DAGENS DUSCH: tredje gången blir efter träningen snart
DAGENS FRISYR: helt okej i skolan, nu.. usch ^^
DAGENS MAT: peters spagetti och köttfärssås, helt klart
DAGENS HÄNDELSE: skola typ? utan jullan dock
DAGENS PLANER: träning
DAGENS VILL HA:  JESSICANNA-HUMOR
DAGENS SAKNAD: helen lindberg
DAGENS DROG: risifrutti
DAGENS TRÅKIGASTE: julia sjuk
DAGENS DUMMASTE: madde, jag och matilda på matten haha
DAGENS FINASTE: annas hårspänne :) hihi
DAGENS KÖP: en banan och en energikaka, juste en risifrutti också
DAGENS GODIS: ett äpple :)
DAGENS HUMÖR: glader
DAGENS SJUKA: inget
DAGENS KOMPLIMANG: hmm. har jag fått nån? :p
DAGENS LYCKA: madde och matilda hihi
DAGENS KÄRLEK: hampus
DAGENS STORA BILRESA: från sats och hem
DAGENS GRÅT: nejdå
DAGENS DRYCK: mjölk I love
DAGENS SPAN: mina ögon är i marken
DAGENS KÄNDISSPAN: ingen kändig today
DAGENS TELEFONSAMTAL : mams och paps



Kommentarer
Postat av: Anna

hihi jag vill oxå ha jessicanna humor nu!!! :D

det var inget hårspänne, det var en blomma faktiskt, men tack :) hihi

2009-02-05 @ 18:29:04
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0