if you don't pick up your phone, you will regret it.

idag har när jag kom satt jag och pluggade på en gång typ. och sen dess har jag väl pluggat typ konstant i fyra timmar typ. bortsett från det har jag käkat och badat badkar, som var huuuur skönt som helst by the way! myyys..
jag avsåg tid till att gå till mormor och arne, jag offrade tillochmed att titta på mitt favoritprogram vänner, för att träffa mina favoritpersoner hihi :) men arne var inte hemma och mormor satt i telefon, och det kan ju ta extremt lång tid när hon snackar med sina tanter :p nu sitter jag och tittar på arga snickaren, för nu känns det som att plugget får vara färdigt! mami ska nog förhöra mig nu snart, så det sitter bra. vill bara få det gjort, för i helgen ska jag börja riktigt rejält med läsdagboken.. blev lite stressad när jag hörde att anna var snart färdig och jag inte ens har börjat. men jag antar att snea eliten har kortare deadline än vad vi har. :p

imorrn då? ja, jobbigjobbig dag... prov på morgonen i naturkunskap. sen svenska, matte och psykologi innan lunchen.. suck. efter lunchen har vi träning, löpning this time. efter det sats, och sen träning igen. asså jag är inte så bra på att planera dessa satsbesöken till de bästa dagarna om man säger så... jaja det är ba att köra ;)



det kändes som att det kunde bli en fin dag när jag gick till bussen idag
solstrålarna gjorde mig pigg och glad :)

Kommentarer
Postat av: Annie

när ska ni vara klara med läsdagboken? :)

2009-02-18 @ 20:14:47
Postat av: jessica

tjyfemte mars :O nidå?

2009-02-18 @ 20:50:26
Postat av: Anna

same same ;)

2009-02-18 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0