nyklippt

hej hallå! är nyklippt jag. men frisyren får ni inte se just nu, vill att det ska vara lite surprise.. hihi.

idag hade vi plusdag, så jag åkte till skolan till halv elva och gjorde psykologiprov. FEM SIDOR?! ja, det gick väl ganska bra tror jag, hoppas jag. vi får helt enkelt se. efter det åt jag lite med julia på skolan, sen åkte jag till kinaresturangen och käka buffé med hampus. det var gott. men nu i efterhand känns det väldigt obra, mår ganska illa måste jag säga. anyway, jag gick till hampus en stund innan jag gick till frissan. och ja, som sagt så klippte jag mig. sen gick jag till syrran och väntade på mamma.
nu sitter jag här i mitt rum och försöker plugga till spanskaprovet, men FAN va tråkigt det är.. fattar ingenting, så det går inge vidare alls kan jag säga mina vänner. dessutom har jag matteprov på måndag, samtidigt som spanska. aaaahhh orkar inte. nu är det dessutom bara två dagar kvar tills mina flickor åker... suck. menmen, veckorna brukar gå fort så det får jag verkligen hoppas!!


hur ska jag klara mig utan era skratt?

Kommentarer
Postat av: julia

åhh bilden ifrån somras när vi var på bio. mys! :D

imorgon åker jaaa :d

2009-02-12 @ 00:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0