övningskörning :D

godmorgon gott folk :)
idag vet ni, har jag övningskört! det var i stor sätt första gången. har gjort det en gång förut, men då rullade jag bara lite, och backade lite hit och dit, men nu körde jag faktiskt :) var på parkeringen uppe vid outlet, och ja.. jag var inte den enda som tänkte övningsköra där idag inte tihi. men jag körde där i någon timme. sen när vi kom hem så skulle jag bara köra upp på pers backe, men det blev lite längre (körde alltså på vägen då). sen blev det gå lång tur som ända till Pitan och tillbaka.. jisses :o körde både på tvåan och trean shoho skojsigt, fast dock lite läskigt emellanåt huhu. men ruuuligt :) synd att det är mer än ett år innan jag får ta körkort haha. vill ha ;)

dessutom kände jag att man får vara barn ibland, så nu kom jag precis in från att ha byggt en snögubbe.. finfin :) eller ja fin kan ju kanske vara att ta i .. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0