tyvärr söndag igen

gårdagskvällen var hur rolig och mys som helst! jag kom till jullan vid 6 och då började vi tjejer laga lite mat. det tog inte lång stund innan killarna kom också. vi åt framför handboll på teve. förlust för sverige... :( sen började vi sjunga singstar, huuur länge som helst. jag vann dessutom över viktor för första gången mohaha. vad gjorde vi mer? jadu, spelade tvspel & sällskapsspel. men förstod vi något? äähh NEJ. men det blev mycket skratt iaf! sen tog vi en promenad, hälften av besättningen vände efter halva och gick hem och städade lite (observera bara jag och denise, tim och virre gjorde nåt annat. :p)  men de var faktiskt snälla och letade fram ett recept på kladdkaka, som vi började baka. det blev visserligen bara smet, men det var gott det med. kollade lite film gjorde vi också innan det var läggdags. jag gick och la mig lite tidigare än de andra, eftersom jag kände att det behövdes för att orka spela match dan efter. men iaf, tack för en supertrevlig och mysig kväll. jag trivs i ert sällskap! <3

matchen då? ja, vi förlorade. synd, riktigt... för vi ska fan vinna mot dom! menmen... allt kan inte gå vägen. jag gjorde iaf ett mål, från högerkanten denna gång. flexibel? haha. anyway ska gå och plugga innan middagen, sen blire tidigt i säng.

Kommentarer
Postat av: julia

wiiiie! tack för en bra kväll :)

2009-01-26 @ 13:57:48
Postat av: frasse

Utspelet från mig :D

2009-01-28 @ 22:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0