dagen bara försvinner

gud, klockan är redan fem snart och jag har inte gjort ett skit känns det som. dagen är redan förbi, fan va sad. vaknade typ halv elva, vilket inte är normalt för mig. sen dega jag tydligen i två timmar och inte gjorde någonting vettigt alls. prata lite skit med mormor och arne var det enda. sen var klockan typ halv två helt plötsligt, och då gick jag ut och sprang. 1 timme och 20 minuter blev det. jag kan lova att de två sista kilometrarna var det enda jag såg en stor flaska vatten. hej och hå, efter det var klockan helt plötsligt tre. herregud, tiden bara rullade iväg. sen dess har jag inte gjort så mycket. skulle ner och hämta löparskorna, men får inte tag i Johan. Så ja, jag har übertråkigt och väntar bara tills nån ska komma hem.

Jag säger bara en sak: Jag saknar redan Göteborg

Kommentarer
Postat av: julia

jag saknar också göteborg!!!

2009-07-07 @ 12:22:45
Postat av: Anna

jag saknar oxå!!! :(

2009-07-08 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0