ooonsdaag

men tjejer.. vill ni verkligen visa hela världen hur ni bråkar? förlåt men *careface* på det. visst blev jag chockad, men sånt skulle inte jag vilja att alla skulle se. jag säger: glöm det och krama om varandra istället, mycket trevligare! :D

åh.. har sett massa bilder från människor som varit utomlands och känner bara jag vill, jag vill! sorgligt nog var det åtta år sen senast jag var i ett soligt och varmt land.. asså åtta år! den är bara extremt sorgligt. men man får vara glad för annat, snart får vi ett jääätttefint vardagsrum, och badrummet ska vi också renovera senare. dessutom pratar vi om en resa till nästa vår eller höst :) hihi.

idag har jag iaf städat och möblerat om mitt rum, det känns såå fräscht just nu tihi. dessutom har jag träffat emma också, superlänge sen vi gjorde något tillsammans. hon kom hit och badade och vi snackade massvis och hade skoj. :) mycket roligt måste jag säga. nu på kvällen har jag bakat matbröd, de blev riktigt goda tihi :)

imorrn ska jag pallra mig upp ganska tidigt och träna, och sen ska jag vara med Froudiiie :D fett kul! dessutom fyller brorsan år! måste jag komma ihåg!..

ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0