svenskaprovet avklarat!

måste bara säga att jag är överlycklig över svenskaprovet. ALLA RÄTT!! :D vi pinades med det i förmiddags, i två timmar satt jag. men ja, det lönade ju sig. skönt att ha det gjort. bästaste jullan och madde fick mvg dom me! yeah vi är bäst bryds! ;)

dränkta blev man ju på träningen imorse dessutom, haha. jag anade ingenting kan jag erkänna, men kul va det ändå. även fast det var vi som blev blöta haha. på fredag slutar dom, treorna alltså... kommer säkert kännas annorlunda utan dom. :o men å andra sidan blir ju vi tvåor :D ettor... undra va ni har att vänta er! hihi.

Kommentarer
Postat av: julia

ja vi är grymma ju! :D

haha ettorna är så torsk :p

2009-06-02 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0