fredag?

hemma idag igen. kändes att jag behövde ta igen mig. igår hann jag med rätt mycket faktiskt, tro det eller ej.

jag gjorde färdigt engelskan som alla andra gjorde i skolan, jag läste lite i boken, gjorde matte, kolla på en massa vänner, soooooov, umgicks med mormor. och sen var den dagen över på ett kick. på kvällen kom min kissemisse in och blödde massa :( ja fortspår överallt, och lakanbyte i alla sängar för att han har ju varit överallt också. nu ligger han i min säng och tar igen sig, stackars liten kan knappt gå.. tur att vi ska till vetrinären på tisdag (a). sötpotatisen sov faktiskt i mitt rum inatt också, han brukar inte få det men jag var snäll för en gång skull tihi.

så vad ska jag hitta på idag? kanske läsa ut boken vore en bra grej? yeay. och nyss fick jag ett mail om partille, hoppas det blir nåt :D
 

hittade massvis av gamla bilder igår.. hjärta på det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0