ny vecka imorrn igen

söndag, vilodagen va? jo för idag blire bara massa vila känner jag. sjukan känns inge vidare med, halsen gör ont och jag hostar. men nyduschad är man nu iaf, så lite bättre känner man sig.

igår kom hampus hem till mig för jag skulle laga middag. vi hade det mysigt, fast vi var inte så hungriga nån av oss, så det blev mycket mat över. earth hour vare ju också, så halv nio blidde det kolsvart & vi tände massa ljus. mysigtmysigt, trots att jag är himla mörkrädd.. anyway, vi gick upp i mitt rum och tittade på fotbollen, eftersom det bara finns sexan där. men jag somna så fort jag la mig i sängen, och det tog inte lång stund innan älskling gjorde det också. så vi stängde av teven, sa godnatt och slocknade på ett kick. vaknade vid halv elva imorse efter en god natts sömn. idag gjorde vi inte så mycket, och han åkte och fira nån släktisch runt två. då käka vi lunch, sen drog jag ut och övningskörde, med min syster måste jag tillägga. det gick helt okej, förutom en incident när vi blev irriterade på varandra. men ja, vad hade jag väntat mig lixom egentligen?

nu sitter jag här med läsdagboken och finslipar. håller på och laddar hem förra veckans avsnitt av OTH också, för det såg jag inte. visseligen börjar veckans om typ tjugo minuter, så jag får se hur jag gör med det. kanske spelar in veckans, så blir det en helkväll med one tree hill, mums!
   dessutom var jenny och mamma och köpte glass nyss, (min beställning) så ska väl ner och käka lite gotti. om vi inte ska äta förstås. inge godsaker innan maten unga dam!

men vad ska man säga? helgen har varit jättebra & underbar. fredag, helgrym. verkligen jätterolig. igår, helt underbart med min pojkvän. idag SLAPP! så ha en fortsatt bra söndag kära vänner, för imorrn börjar helvetet igen! yysch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0