borta med vinden..

ja vart har jag varit kan man fråga sig.. inte haft blogglust kanske? för brist på något att skriva har jag iaf inte haft. så vad har hänt sen sist?


* ja försäsongen har börjat, vilket man märker ganska klart. hårdträning är det som gäller!
* frennis ska sluta, och flytta till eskilstuna. karin nilsson blir efterträdare i damerna, och i skolan är det väl ännu oklart. kom som en liten chock, och det är synd tycker jag. nu när man har lärt känna honom och så, han vet ju nästan hur man är rakt av.
* skolan typ skiter ut uppgifter till oss. asså åh, jag är så trött. ni ska bara veta allt som ska göras i maj. herrejesus, fritid vad är det? men nu har jag iallafall hållit tal, vilket är skönt att ha det gjort.
* underbara soliga dagar i mängder. idag och igår var ju helt klart de bästa! lite färg har jag tillochmed fått på armarna, shoho!
* vi spelade slutspel i gustavsberg och kom till final iår igen! tyvärr blev det förlust mot skuru, dock bara med två bollar. riktigt nära tjejer!
* myslördag hemma hos mig med mina kära vänner. seeeen grillning, mariokart, vänner och trasig säng? vad säger man, klockrent! nej men det var kul och mys, som alltid med er. <3
* Stocken flyttade idag till alingsås, that bastard. andreas höll tal på avslutningen, gulligt! men det jag vill få fram är att det kommer bli rätt tomt och tråkigt utan honom i hallen.. men hoppas han får det bra där nere nu.

.. asså kommer inte riktigt på något just nu. säkert nåt skitviktigt jag har glömt, men det kommer väl :)



VALBORG
, var igår. jag var med hampestampe lite på dagen (vi skulle till rosers slott och spela brännboll, men det blidde inte så). åkte sen hem och gjorde mig iordning. sen åkte jag, hampus, viktor och fredric till julia. där vare grillning på g, meegagott måste jag säga. sen hade vi väldigt kul hela kvällen. tack för det! <3
vaknade upp hos hampus imorse. underbart väder var det. efter en megafrukost gick vi ut i solen, och hampus började riva sitt mål, medans jag satt och solade. helt sjukt skönt var det, och sen började vi kicka lite futboll tihi. sen drog han och kickade lite riktig fotboll med sina vänner och jag åkte hem. har fixat lite här hemma, och pluggat lite. nu ska jag plugga lite till innan det blir god middag. try-out imorrn vilket betyder vikingahallen hela dagen. :) men tack alla människor för igår, ni vet vilka ni är. och vill bara säga att hampestampe är bäst :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0