fredag hela veckan

godmorgon!
huur skönt som helst med två extra lediga dagar måste jag bara säga. jobbigt att det redan är fredag bara, höhö. men igår så åkte jag, julia och frida till väsby där vi träffade anna. vi skulle ju köpa presentis åt denise såklart ;) sen var det träning för min del. efter det åkte jag hem och tog det lugnt.
nu sitter jag har och har nada att göra. borde plugga, men nej. ska nog gå in och prata lite med mormor och arne, trevligt trevligt. ikväll, eller ja vi ska dit vid fyra, ska vi till denise och fira henne. ska bli skoj! det skulle vara tältning och sånt, men jag tror jag åker hem faktiskt eftersom jag ska jobba imorgon på dansbandskvällen. men hoppas det blir kul ändå :)
vad jag ska ha på mig är en annan femma kan jag meddela, höhö. det får man allt se ;)

ha en bra dag, tjingeling!

Kommentarer
Postat av: julia

men.. ska du inte sova där.. :(

2009-05-22 @ 12:50:22
Postat av: jessica

nee, jag ska ju jobba idag jag.. men ni hade mysigt ändå hörde jag :)

2009-05-23 @ 11:47:43
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0