låååånghelg!

skönt! ledig torsdag, fredag, lördag OCH söndag! det tackar vi för tihi.
i måndags var det asjobbig träning med hopp i typ en timme, efter handbollen. igår började det icke bra.. ni kan ju tänka er hur benen mådde efter hoppträningen och så körde vi då backintervaller igårkväll. ooaw, kände mig übersämst. första vändan upp kändes lika tung som sjätte förra gången. usch! och handbollen gick inge bra heller. blir så irri på mig själv, i need help!
imorse var det iaf orientering och mina ben var sten redan från början, men det blev bättre när jag sprang igång lite. fan att jag sprang bort mig på sista kontrollen, om jag inte hade gjort det hade det nog blivit bättre tid. aja, hyffsat bra iaf :) efter orientering åkte jag hem och duscha och sen så skulle jag få massage av "världenssötastefrida"s mamma "världenssötasteturid" tihi. ont? ja... men skönt stundtals haha.

imorgon ska vi nog köpa present till denise om vi får tid till det, annars fyller lill-anna femton år :) och vi har träning klockan 4. på fredag ska vi till denise, på lördag ska jag jobba på dansbandskvällen och på söndag ska vi fira farmor. fullspäckat schema med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anna

vadå är det inte säkert att vi ska handla på torsdag?

2009-05-20 @ 17:00:52
Postat av: jess

ni ska ju på massage, lillanna fyller år och jag har träning :p så nån gång blir det, men vet inte när på dygnet :p hehe

2009-05-20 @ 18:47:36
URL: http://chessicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0