lite extra helg?

hampus. du vet att jag älskar dig! <3

ännu en härlig dag. :)

blev så rackarns sugen på att cykla imorse när jag var ute på vägarna, för jag mötte grymt många cyklister. så eftersom jag hade tänkt att ta en tripp till vikingafältet och titta på agt, så bestämde jag mig för att cykla dit! fick dessutom med mig anna också, så det blev en superdag! :D tihi.

när jag kom hem satte jag mig och pluggade matte på en gång. en liten paus i one tree hill blev det ju (såklart). apropå det var det säsongens sista avsnitt, så jag måste vänta till i höst med att titta på det :( OHNO! *nördstämpel*
men iaf, det gick rätt bra att plugga men nu är jag så trött så jag typ pallar inte mer. får plugga mer imorrn, eftersom jag i stort sätt är ledig då. ingen träning, ingen matte - skulle haft spanskaprov men har en läkartid i huddinge då. så det gick ju inte, synd! sovmorgon imorrn vilket man inte tackar nej till alls, tihi. sen går man ju typ ba en riktig dag den här veckan. hur bra är inte det? och veckorna kommer bara närmre och närmre sommarlovet, mysfaktor 11!


nu ska jag lägga mig i sängen och plugga lite till, kanske blir att sova istället. mohah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0