mitt i ett äventyr

home again från sigtuna. oooont gjorde det. men sista sprutan var det, så det va ba att le och pinas höhö. tänkte plugga lite spanska nu en stund innan jag ska kika lite futboll. kom på att jag ska till läkaren på måndag när vi ska ha spanskaprov, synd! ... not höhö. träffa sarah och hewan på station, ruuligt. stackars hewan hade grej runt knät, det hade gått ur led. aaaj! men lika söta och snälla som vanligt var de :)

nu är det också bestämt att jag ska me malin och segla över midsommar, tillsammans med ebba, veronika och anna. :) fett kul, det är alltid lika roligt att segla med den underbara människan och nu tre till. jisses vad kul vi ska ha! inte långt kvar är det heller. skolavslutningen är ännu närmare, jisses vad jag längtar. tänk typ tre månader utan en endaste gnutta plugg! fan va skönt! ska njuta hela dagarna, *hoppas på fint väder!*. tihi. sugen på att ha poolparty å. massa planer inför sommarn har man, jiiha!

måste bara meddela att jag älskar Odensala under sommaren. så underbart fint, och det doftar så gott överrallt. Nu när jag åkte hem åkte jag förbi minst tre ställen där det ba doftade nyklippt gräs *typ det bästa som finns*. love it! Och solen gör att allt blir så mycket finare. tack för det! wie..

nu är jag svinhungrig, hoppas på god mat.
tänkte ha en pluggfri kväll.
kanske blir så istället, yeah!
puss och kram, skumbanan

Kommentarer
Postat av: Malinus

MIDSOMMAR KOMMER BLI SÅ JÄVLA UNDERBART! :D och du är så jävla underbar <3

2009-05-14 @ 23:10:16
URL: http://jussing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0