vill tillbaka!



åh, ta mig bara tillbaka. till förra sommaren och partille cup. charlotte och jullan gjorde mina dagar, och vi hade det bara helt sjukt bra. alla dagar i solen när man bara stekte nere på heden. handboll, handboll och åter handboll hela dagarna. Vi hade våra favoritlag vi följde, tyvärr var det ju inte våra "tjejer". men till slut hann vi se dem också, blev riktigt imponerad måste jag säga. När jag tänker tillbaka på hur grymt vi hade det vill jag bara tillbaka! Kommer ni ihåg? Allt kul, gick det en stund utan att vi skrattade och hade roligt? På kvällen/nätterna när vi bara låg och pratade och myste. När jag råkade säga "DIN MAMMA" till en 95a så hon gömde sig under täcket, haha sorry jag var inne i en period :p. Den underbara dagen vid vattnet, då vi badade och solade med killarna. Alla dagarna på heden, och för att inte glömma det - LISEBERG! herregud va kul vi hade! Asså åhh.. blir så glad när jag tänker på det och min mage bara skriker: "IÅR IGEN!" .

jag är glad att jag och charlottis fick nån impulsgrej fyra dagar innan och åkte ner, och fick bo med f95. lite galet eller vad? :D och självklart att jullan var där nere med webbsport! men ja, det jag vill säga är att jag saknar det här grymt mycket! bland det roligaste jag har gjort, :) och blir ju bara superduperglad när jag tänker tillbaka! lovielovie <3





Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hur kul som helst, saknar!! <3

2009-05-03 @ 13:22:13
Postat av: jess

och jag saknar dig min underbara charlotte!

2009-05-03 @ 14:55:04
URL: http://chessicaa.blogg.se/
Postat av: julia

åhhhhhhhhhhhhh jag blir så glad bara jag ser alla bilder och allt vi va me om. de va verkligen såå bra!!! :D

2009-05-07 @ 13:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0