,- i wish everything were like it used to be


skönt att svenskaprovet är över! och jisses va länge vi satt, skrivkramp vad är det? nu får man bara hoppas på att resultatet blir bra. vi fick sluta tidigare på engelskan också, för daniel var snäll typ :)

eftersom jenny hämtade mig i skolan kom jag hem ovanligt tidigt idag. sköönt! har hunnit gjort matteläxan, ätit massor av kex och tittat på sällskapsresan. alltid lika rolig haha! och dessutom såg jag att Gösta Ekman var med och spelade städerska. (?) jag har sett den himla många gånger men aldrig sett det.. det var lite fascinerande. anna, har du sett det förut? det var riktigt roligt :) nu har syster åkt hem och jag tänkte plugga lite IGU. senare ikväll blir det träning.

faktiskt så känner jag mig välförtjänt lite Vänner-tittande ;) shoho!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken av filmerna? :) Jag känner igen det iaf :p

2009-10-20 @ 16:13:34
URL: http://alfmina.blogg.se/
Postat av: jessan

sällskapsresan, det är den enda film som heter sällskapsresan :)

2009-10-20 @ 17:14:49
Postat av: Anna

jaha den :) i remember!

2009-10-20 @ 18:50:02
URL: http://alfmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0