,- La palabra fracaso no existe



känner mig ganska duktig. har pluggat hela dagen nästan ända sen jag kom hem, och även om det är tråkigt att hoppa över träningen så kan det vara värt det när man känner att man har fått annat gjort. jag har dessutom övat med min small-talk, både på svenska och engelska. det gick faktiskt ganska bra! ska försöka använda den mer och mer hemma, och öva lite. har dessutom hunnit med att ta ett varmt bad, vilket verkligen behövdes. har varit fryssen hela dagen. nu med tanke på att jag har pluggat så mycket känner jag att jag kan unna mig lite mys med bästa mams framför CSI.
har jag förresten berättat hur mycket jag tycker om min mamma? nej, men det gör jag. jag älskar henne. och jag älskar när hon sitter och håller om mig, som hon gjorde varje kväll när jag var liten, och klappar mig på huvudet och lägger en filt om mig. det har hänt ganska mycket den senaste tiden, och jag uppskattar det. en mammas axel kan vara den bästa att gråta ut mot. <3

apropå något helt annat;

jullan kom fram till att vi bara har en bild på oss som hon verkligen gillar.
sadface, va synd tycker jag då.
men jag hittade faktiskt en bild på bara dig julia, och du kan ju inte hata denna?
(jag och madde sitter bredvid, trion alltså. och nu undrar jag varför jag klippte bort oss? haha, jag är underlig ibland...)
sötaste favoritjullan! <3


Kommentarer
Postat av: m

klippa bort oss. WTF???????

2009-10-19 @ 21:29:18
Postat av: julia

haha gullunge! i och med att vi har få bilder på oss tycker jag att vi ska ändra på det? Vi börjar ta lite fler helt enkelt :-D

2009-10-20 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0