,- shululu, måndag igen


ännu en skoldag över. badminton på träningen idag, lite annorlunda och roligt. det är fan riktigt jobbigt när man kör länge. två snubbar som var typ skitbra (vilka jävla meriter?) var där och lärde oss spela. vi har inga vanliga handbollsträningar i skolan denna vecka, så idag var det detta, på onsdag är det boxning och fredag är det löpträning typ. skönt med lite omväxling ibland faktiskt :) resten av skoldagen gick fort. det illa var väl att jag glömde mina byxor hemma, så hade inga efter duschen. då slänger denise the saver upp sina löparbralls och jag flashar runt i dom hela dagen. tyvärr fick jag inte använda mina nya stövlar, och hade jag bara haft en snetofs mitt på huvudet hade jag lätt kunnat platsa på 80-talet. niiice.. och självklart fattade vi ingenting på sämhällskunskapen - som vanligt! och ja, rille raket nämner att vi har prov typ veckan efter nästa vecka. wtf? har vi ens börjat lixom? aja, det får man väl ta itu med när det kommer! :p

så nu är man hemma igen. har proppat i mig två kladdkake-bitar (!), jag får inte nog, och två mackor. är så stressad över svenskaprovet, så ikväll blir det ingen träning för min del. måste printa in allt i huvudet, + att vi har spanska också. ooupsi.. väldigt ofta hatar jag skolan, shululu.

nej back to work miss! hörs kanske senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0