,- we were both young


"I just think that in relationships there should be more than just the fysical stuff like... I mean don't get me wrong, that stuff is.. importnant, but I wanna be able to talkt about other stuff. Like serious stuff. Stuff I can't talk about, you know, with anyone else."
/
Duke i "She's the man" (Channing Tatum). the hottie i förra inlägget.

och här är ännu ett skäl att han är min absoluta drömprins! haha.

tro det eller ej, men jag skippar one tree hill för att vara duktig och kratta löv! (don't worry, jag spelade in det).
nej men det är jätteskönt väder, så det är bara trevligt att vara ute. vet inte vad jag hittar på annars idag. kanske blir en tripp till väsby, annars är det träning ikväll som gäller. ser fram emot slutet av veckan, men fram tills dess ska jag bara njuta av ledigheten!

see ya suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0