äntligen fredag!


sitter hemma i soffan med Mulle och tittar på Vänner. fredagsmys skulle jag vilja kalla det! lite senare ikväll blir det träning för min del. synd att man inte får titta på herrarnas match, kanske hinner se slutet om jag har tur. annars blir det bara hem och sova för min del. :) imorgon är det seriepremiär! fan va skoj! Nacka borta är utmaningen. tagga redan nu bruds! förhoppningsvis åker vi därifrån med vinst :) på kvällen kommer Sonja och Lasse hit, så det blir bara till att ha det lite myspys. på söndag ska jag vara med jullan och bemppo tror jag tihi. Julias hår ska bli en annan färg, och om Bemppo känner för det ska hon nog klippa mig också :) skojskoj!
man känner verkligen att det börjar bli höst och kallt nu. imorse var det minusgrader (?!) brr... så på med stövlarna blev det. hoppas det inte blir en tråkig och regnig höst, utan att det blir fint väder och mysigt. men är nog dags att köpa jacka och mössa snart, shululu!
aa juste, apropå något helt annat;
vi såg på film idag i skolan: Seven. Med bl.a Brad Pitt och Morgan Freeman. Ruggig film asså, men riktigt jävla bra!
snart dags att fixa lite käk för min del. kanske ska börja plugga lite också? tål att tänkas på...

jullanbullan92
vad skulle jag göra utan dig egentligen?
JULLAN & JESSAN, alltid!
<3

(och säg INTE att du inte hatar bilden på dig, för då slår jag dig! haha)


Kommentarer
Postat av: julia

FÖÖÖÖÖÖRLÅT jessica! men du får nog slå mig senare ikväll, kan inte hatar bilden men gillar den inte! haha ;-)

Säger detsamma, alla dagar utan dig skulle inte var det samma om inte du fanns där. Love you very much

2009-10-02 @ 16:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0