AVESTA-SKÅNELA 21-27

VINST BLEV DET, FAN VA SKÖNT!
vi hade avesta redan från start, och det var ett helt annat lag som spelade nu gentemot de två första matcherna. riktigt kul måste jag säga! längtar bara till nästa match. då är det hemma, och om vi spelar såhär då så ska alla få se att det är riktigt kul att spela handboll.

well, efter en jobbig kväll och natt så kände jag mig gladare. det kanske inte är så konstigt med brudarna i bussen. vad ska jag säga? Ica-reklam, "sången till Stina" och "nej näsa, inte nos" gjorde min dag. totally! och jennie och duvorna, åh gulle - det måste varit veckans!! efter matchen drog några till stan för att gå ut. åh va kul det skulle vara att följa med, var riktigt sugen faktiskt. men nej! jag är ju dock inte arton ännu. om typ 7 månader? längtar.

jag tänkte i bilen påvägen hem, med musiken dunkandes i högtalarna. jag kände mig glad och taggad i kroppen (kan ha haft något med basen att göra, anyway..) jag kände att nej fan, den här veckan har varit skit men jag ska fan lägga den bakom mig och ta nya tag! nu har jag bara gnällt som en jävla femåring och tyckt synd om mig själv. nu får det vara nog! jag tänker också på vad madde sa till mig i onsdags när jag sa att miranda alltid är glad. :" men durå, du är ju också alltid glad" och tamefan! det är så det ska vara! såå.. även om livet känns bara helt fucking cp-tungt just nu, så ska jag skita i det och bara se framåt. visst, jag säger inte att allt ska vara frid och fröjd - bered er på bakslag.. men jag menar bara att varför kasta bort så himla mycket tid på att deppa? jag säger bara been there, done that. och man mår ju så grymt mycket bättre av att vara glad? hmm.. det där var kanske inte det smartaste jag sagt i min karriär, men lätt som en plätt är det ju- det är så det är.

sååå... förlåt för allt skit ni har fått höra från mig. nu ska jag fan bättra mig! även om jag sitter hemma en lördagkväll och... nej tänker inte på det nu! jag ska gå ner och titta på tv med mamma och pappa. käka lite popcorn och kanske en och en annan bit choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0