dagens ungdomar



asså detta får mig att skratta på fredagskvällen. tjejer som är, hur gamla kan de ha varit? typ min ålder? ja de såg iaf ut att vara så, kanske något yngre. de sitter praktiskt taget och gråter framför scenen på idol. jag menar hallå? de är människor där uppe, jag menar riktiga människor. som vi! visst, jag ska verkligen inte säga någonting för jag kan bli riktigt hyper om jag ser en kändis, men det här är en smula patetiskt måste jag säga. men samtidigt så roligt. jag kunde inte göra annat än att skratta när man såg deras hysteriska ansikten som knappade på telefonerna, samtidigt som de inte visste vad de skulle ta sig till när idolerna kom ut på scenen. gick hela kontantkortet åt ikväll flickor? det roliga var att jag kunde inte se om de hejade på Nicklas eller Eddie, för de grät lika mycket - vem av dem som än kom ut på scenen. roliga tjejer! ;)

detta var bara en liten parantes, som kan vara väldigt onödig haha. men you know, skoj var den iaf. och jag måste leka lite tönt också och säga att - Eddie är vääääldigt söööt :)

well, detta var allt för mig denna fredag
 godnatt my lovies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0