en söndagkväll


jag har precis ätit en suveränt god middag och tittat på ett "för-bra-för-att-va-santavsnitt" av One tree Hill.
Det var nästan så att jag satt och väntade på att något hemskt skulle hända, bara för att det var helt sjukt lyckligt. Men icke! Det var bara sockersött och übergulligt rakt igenom hela avsnittet Egentligen så bra så att man blir lite bitter för att man vet att det är svårt att ha de så väldigt bra i verkligheten. men man kan alltid hoppas.

nu tänkte jag vara lite duktig och plugga lite matte, men ja - så säger man väl alltid? Jag måste plugga. Men tyvärr inte alltid man gör det.
Dessutom msnar jag lite med jullanbullan92, och det är ju alltid trevligt. så jag väntar med matteboken liiiite till... bara lite.


Man har sina bra dagar och man har sina dåliga dagar.
Idag var nog en av mina dåliga dagar,
trots det trodde jag att den skulle bli bra.
Men jag hade fel.
Den blev snarare värre.

En jobbig jävla längtan är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0