ja då var det måndag igen!

aa men hej!

sitter och kollar på that's 70s show och käkar mackor. jag är trött, riktigt jävla trött. överallt, från ögonen till benen. helst av allt skulle jag nog vilja ligga i soffan hela kvällen, och bara njuta av mitt liv som soffpotatis! men no no, that's not me (iaf inte idag). nej till borgen ska man! mitt så kallade andra hem. tydligen har vi fotografering idag å, den här gången enskilt.. kul? NEJ! men jaja, jag ska inte vara kritisk alls! det är bara att bita ihop och le :)

idag var maddebus sjuk och ridtjejerna på camp. vilket betydde bara tre tjejer kvar i klassen, wouw? ja inte är vi många brudar inte. men what to do? dagen gick iaf väldigt snabbt idag, och skoj hade vi! :) vår samhällslärare is seriöst killing me! jag förstår verkligen inte hur en liten man som han kan ha sååå mycket fakta innanför pannbenet, tråkig fakta dessutom. fakta man inte förstår!! och pratar gör han... och som han gör det! tyvärr är det inte så att jag längtar till hans lektioner, men åter igen; what to do?

sååå vad händer i veckan då?
today: well, träning om typ 1,5 timme.
tomorrow: skola, åka till väsby med mams? + träning
onsdag: sovmorgon (suveränt) skola, träning med småchipparna, herrmatch på kvällen. + Greys Anatomy (<3)
torsdag: sovmorgon igen (nice?) skola, träning
fredag: skola, har faktiskt ingen aning vad jag hittar på sen, träning på kvällen.

vad som händer i helgen kommer senare, men match i Avesta är det iaf.
nu ska jag byta om och senare bege mig av till träningen.

that's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0