jaaadå

godmorgon!

ja men visst är jag trött. träningen imorse bestod av fys med niklas och handboll. ljumskhelvetet hindrade mig från handbollsträningen tyvärr, hoppas den är bättre imorgon. då ska vi äntligen vara alla tvåor, alone, igen! det ser jag fram emot. jag och mina film-kompisar spelade in sista scenen till filmen idag också. eller jag och jag, jag var inte med i den scenen jag satt bara och tittade på. shululu, filmen kommer bli såå grym! ... eller? ;)

anyway, när jag kom hem satt jag mig och tittade på inspelade one tree hill. ett underbart vacker avsnitt som slutade not so good... jag längtar redan till söndag! nu dock pluggar jag spanska, känns bättre än igår iaf. men döööh, jag kommer nog fortfarande faila haha. men som mams säger "jessica, det är inte hela världen om du misslyckas på det här provet". ja, jag får väl tro på hennes ord (a)

nu väntar jag med spänning på jullanbullan92:s comeback i bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: julia

sista scenen.. no more tristan&isolde! sorgligt :'( eller? ;-)



och jag kommenterar fan allt i din blogg också, ja är en riktig jävla stalker haha

2009-10-05 @ 17:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0