Maddebus

bara för att vara supegullig mot min söta vän Madde ska jag skriva några ord om henne också! tihi

Madeleine Hagelbäck. 17 år, 18 om bara några få månader. (!) det ska firas va? ;) vi träffades i början av ettan när vi började samma klass. jag kommer ihåg att du bara umgicks med Nadja i början, men det ändrades. Sen började du hänga med the shit: me and jullan! och som sagt, vi utgör en klockren trio. Madeleine är en supergullig tjej med hjärtat på helt rätt ställe. På vilket humör man än är på så delar Madde det gärna, och dessutom finns hon alltid och gör en snäppet gladare om man är lite nere.
Jag och Madde gillar att reta varandra, och vi skrattar åt det mesta. När hon slår på sina Madonna-imitationer till "Like a virgin" är det inte mycket som kan stoppa henne. Hon är helt klart en tjej med stil! Dessutom kommer hon alltid vara bruden som lärde mig simma frisim, haha! Visste ni förresten att hon är kär i en finsk same?

Maddebus, vi har gått tillsammans i lite mer än ett år, och jag ser väldigt mycket fram emot att tillbringa resten av skoltiden med dig. för du gör mina dagar så bra, och utan dig skulle det inte bli samma sak! i really love you girl!


och ja, här är vi! Madde i fint brunt hår, som numera är blont.
läs och ta åt dig sötnos! :D

Kommentarer
Postat av: julia

Wiiie vi tre :-D härlig gammal bild!

2009-10-06 @ 18:07:21
Postat av: Madde

Jessica sötis. Utan dig blir det inte heller samma sak i skolan. JAG gillar att vara en MUPP med dig!!

2009-10-10 @ 12:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0