ÅÅ VI E AAAIIIK


först och främst: AIK TILL ELITSERIEN! GRYMT!

det blev en galen kväll hos frida igår. galen och rolig. väldigt rolig. väldigt sent. väldigt värt. väldigt underbara människor.
efter en kväll/natt som den kan man inte vara annat än trött. men jag trotsade min trötthet, så istället för att ligga inne och dö, så var jag ute i det vackra vädret och hjälpte till på tomten. ut med möblerna, bort med alla löv, nu är våren här! och självklart tog jag ut pärlan. och ja.. det är fortfarande roligt att åka! tog en sväng här ute på landet och bara lät det gasa iväg. så jävla härligt helt enkelt.

imorgon är det dags för skolan igen! lite blandade känslor om det. både roligt och jobbigt.



jag och lillen! hihi <3


jag diggar stenhårt att jag infört en ny pose, pga min älskade näsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0