cp är jag just nu


lov - det har varit riktigt skönt att få sova ut lite extra + att få vara med sina vänner utan att behöva tänka så mycket på skolan.
vår - kan man bli annat än glad över att snön är typ borta och det börjar gå mot ljusare tider?
vännerna - behöver inte säga så mycket.
converseskor - finns det några bättre skor? de passar till.. allt.
allt blir snart som vanligt - bortsett från skolan, så ska det bli skönt att bla börja träna som vanligt igen.
en månad kvar!! - härliga arton. härliga körkort. härligt myndig.

 

löpning - det går bra en varm vårdag. men när vädret är piss och man har motvind + regn i ansiktet så är det inte så jävla kul som man kan tro.
lov - jag dissar det enbart för att jag blir så jävla lat och seg när jag är ledig.
min näsa - egentligen kanske jag skulle dissa denise då, eller? haha
vädret - ge mig fint solväder varje dag! idag lixom, är det höst??
egenträning - jag är ganska dålig på att motivera mig själv.
tankar om nästa säsong - varför ska det vara så jävla svårt?
plugg - det och jag går verkligen inte ihop längre. förresten, har vi nåt prov nästa vecka? suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0