higher


har precis kommit hem från en härlig stund på Laggen med världens bästa triolicious. vi skulle faktiskt vara duktiga och träffas för att fixa klart Singoallauppgiften vi skulle ha redovisat på torsdag. 2,5 timmar, två kycklingsallader och en calzone och ett sms till el teacher senare hade vi inte riktigt åstakommit det vi ville. därför är det nya redovisningsdatumet 12 maj, och jisses vad bra vi måste vara då! det var iaf en riktigt skön eftermiddag med två av mina favorittjejer, det blev mycket prat och skratt vilket jag gillar till tusen.


vi kom dock fram till att i höst är vi inte längre stjärntrion,
istället blir vi Piff och Puff kvar.
och när vår härliga julia kommer hem igen så är hon nog välsignad så det räcker och blir över
kanske kommer vi börja be bordsböner på middagarna efter det? hm... spännande tanke!

 

resten av kvällen måste jag verkligen ta mig i kragen och plugga jävel. inte det roligaste dock, men jag ligger verkligen efter just nu med det jag borde gjort i helgen. men eftersom jag är optimisten själv så ska det nog gå bra.
imorgon är det dessutom fystester. känns lite jobbigt. har fan fortfarande träningsvärk i magen... brutalbänk here I come!


Kommentarer
Postat av: Madde

Love you Jessie Pessie.

2010-04-25 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0