home sweet home


HEMMA IGEN!
det är precis vad jag är. det blev en lite kortare visit i härliga lofsdalen än väntat. men det var nästan bara skönt att komma hem måste jag säga.

vi gjorde inte mycket som vi brukar där uppe. inga skidor blev det, inte ens en promenad ute på isen. istället blev det påskmarknad, första grillningen och bara allmänt chill. det var skönt att komma upp några dagar, men det var nästan ännu skönare att komma hem. jisses vad seg och lat man blir där uppe. det är alldeles för frisk luft där.
nu har jag iaf tagit mig en skön löptur efter 6 timmar i en trång bil. dock känns det väääldigt långt borta till att orka försäsongen som drar igång nästa vecka...


efter x antal timmar i bilen började jag tupera mitt hår i tristess...



syrran och jag flummade apa större delen av helgen, vissa stunder hakade våra freakade päron med andra ville dom bara sticka huvudet i snön för att komma bort från galenskaperna


resultatet av en rastlös bilresa...


påskmarknad


underbara storesyster och jag <3

trots att gårdagen var underbar vädermässigt så blev det inga skidor. jag kände mig grymt otaggad på det tyvärr. kanske är det så att jag fick min skörd av skidor när vi var uppe på nyår, och jag inte har hunnit längta tillräckligt? däremot satt vi ute i solen och bara njöt. jag slöt ögonen och drömde mig bort (bokstavligt, somnade nästan) så underbart varm var solen för tillfället.

det har varit en resa med blandade känslor. minnen hit och dit. både superbra och mindre bra. jobbiga och sköna. var tog allt vägen? såna tankar har flugit runt i mitt huvud, samtidigt som jag skrattat åt allt vi varit med om.

Kommentarer
Postat av: Madde H

Sexy pictures honey!

2010-04-04 @ 22:31:01
URL: http://monpetitami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0