mycket tankar

nu är min bror hemma.
och med hemma menar jag inte bara över kvällen.
nej, med hemma menar jag att han har flyttat hem.
iaf över ett tag.
det ska faktiskt bli roligt. ska bli roligt att träffa honom varje dag, när man annars knappt träffar honom varannan helg.
det ska också bli rätt jobbigt att inte vara "själv" längre. men det ska nog gå bra för jag och brorsan brukar fungera ganska bra tillsammans.

ikväll blir en lugn kväll tror jag. jag hade planer att åka över till berglund ikväll, men känner mig så jävla otaggad. känner därför att det är lika bra att stanna hemma och dega i soffan istället. skulle dessutom verkligen behöva plugga, men känner jag mig själv så kommer jag inte göra det. usch, är så trött på skolan så det är nästan sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0