what up?


major news!
min missbildning på näsan är borta!! visserligen har jag ett litet ärr, men det är iaf lättare att leva med. shoho!

för övrigt har jag precis varit på möte med gamla laget. känner mig både jävligt taggad och jävligt otaggad. förstå va roligt att spela med och mot jämnårig och kunna prestera så som man vill! det skulle vara så jävla roligt! men kommer detta verkligen funka? det är frågan... målet är iaf att få över frida och anna PÅ NÅT SÄTT!

träningsvärken sitter iallafall där den ska. löpturen idag var verkligen inte rolig. nästan så att jag är påväg in i annas pensionärsförening. fast det kanske inte är så konstigt just nu? nä positiv ska man vara.. härligt med träningsvärk!

kanske borde jag plugga? ja enligt min lärare är det det enda jag borde göra. usch orkar inte. alla dessa jävla böcker!! "det löser sig" aight?

imorgon ser jag iaf fram emot en träningsdag + tjejmys hos madde på kvällen. GILLA!

Kommentarer
Postat av: maddelito

your nose is really nice! :D

2010-04-13 @ 21:09:28
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anna Lincoln

Hahaha du är så välkommen till min pensionärförening! :)

2010-04-13 @ 21:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0