besviken tjej


jag har fått höra saker. oj, nu låter det jätteallvarligt men så illa är det inte. bara lite smått, för min egen del. jag har fått höra vissa saker. att jag har varit för ledsen på sista tiden och bör inte ha socialt umgänge. (nu lät det där väääldigt allvarligt, men ta det inte riktigt som det låter. vill bara inte skriva exakta ord.) så därför ska jag skriva ett sanningens ord. jag har varit ledsen. ja. jag har mått piss. ja. det har kanske gått ut över andra. ja. jag vet att jag har beklagat mig och skrivit alldeles för mycket på bloggen. men det har aldrig varit menat till er. det har varit en hjälp för mig. att skriva har varit som en terapi. jag har skrivit på bloggen, på papper, i word. när man har så mycket i huvudet så är det skönt att skriva ut allt. men jag ber om ursäkt för att det har varit så mycket här. men ni som verkligen känner mig vet att jag inte menar nånting till er, eller att ni borde tycka synd om mig på nåt sätt. så har det aldrig varit. att skriva på bloggen har bara varit som att prata med någon som lyssnar. det har underlättat för en kort sekund.

därför ber jag er. speciellt till er som egentligen inte känner mig så himla bra. innan ni uttalar er om mig. innan ni ens påpekar någonting om mitt liv och hur jag sköter det - ta reda på fakta. vissa av er har inte den blekaste aning om vad jag gått igenom, om hur jag mått eller vad jag har fått stå ut med under den här tiden. så kom tillbaka till mig och klaga över vad jag gör, när ni själva har varit med om samma sak. för innan dess ... har ni ingen talan.

ooooooj så arg jag verkar! men nej, inte arg. bara ledsen och besviken över att få höra sånt. det är inte alltid så roligt. men tänk ändå på mig med ett leende på läpparna, för det är så jag gillar att vara och bli påmind hihi.




Kommentarer
Postat av: Madde H

Fortsätt skriva som du gör sötnos, vi som är dina riktiga kompisar finns här för dig och vill att du ska skriva det du känner. Det är din blogg, och de som inte gillar den behöver inte läsa den. You go girl!

2010-08-15 @ 23:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0