en helt vanlig onsdag... typ


godmorgon! detta är tredje dagen jag inte kunnat sova längre en 8 typ. what's up? kroppen kanske börjar känna av att skolan börjar snart. jag menar, då ska man ju vara uppe och träna vid dessa tider. shoho uppe med tuppen då assåå! någon (niklas) har dessutom viskat i mitt öra och sagt att vi ska börja kvart i 8 två dagar i veckan. jag säger bara, tur att jag har bil nuförtiden... ska bli spännande att se hur det kommer gå ihop med alla ettor, och hur vi kommer träna.

suck... nya ettor. 94or. nu vill jag inte att alla 94or ska ta åt sig. för vissa av er (tjejer speciellt) tycker jag ska bli kul att ni ska börja faktiskt. och jag tror ni vet vilka ni är hihi. men det är väl mest killarna jag inte ser fram emot att gå med haha! men what to do? börjar tänka på jullan som måste gå med alla 95or, go for it hihi!


vilka är detta kan man undra?

jag & mini-madds såklart hihi! träffade henne igår och ville krama sönder henne!!
är väldigt glad att vi kommit varandra så nära, för du är G RYM bruden!

massa pussar och kramar till diiiiiiiiig tihi!
<3


Kommentarer
Postat av: madds

Neej vad sööt MINISEN!

Hahah aa du den där bilden glömmer jag inte :P

Måååånga pussar tillbaka!! <3

2010-08-18 @ 15:01:36
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0