en tjej med sömnproblem


asså kill me slowly. hatar detta! hatar att inte kunna sova. försöka somna i tid, men istället för att slappna av och somna så känner man efter en stund att man dansar med fötterna och diggar nån randomlåt med tänderna som man har på huvudet. då är man inte direkt avslappnad? nu har jag sovit i två timmar och vaknar och är typ jättepigg. hatar det! så vad ska man göra istället? datorn ... 8 händelser på facebook shoho! vad ska man göra sen då? skriva blogg. ja vi får väl se vilket tråkigt inlägg jag lyckas skrapa ihop åt er. herreguuud vilket ilandsproblem det här med sömn är. kanske hjälper att sjunga en godnattvisa? men som om jag kan någon då... "vyschan lull blablablabla.." I guess det sket sig big time. det här med att räkna får har jag däremot aldrig förstått. borde man inte bli väldigt fokuserad över att räkna en massa får man egentligen inte ser? då måste man ju först och främst börja ploppa upp fåren i hjärnan så att de verkligen finns där! jisses, hör ni hur jag babblar? jag kanske får er, som läser, att somna iaf. good job haha!

en härlig sommarkväll för många år sen!

this could be the start of something new. kanske kommer bli en tradition detta. jag kanske blir nästa johan hedlund. fett coolt, vi kan ju bilda ett team han och jag. eller blir kanske rivaler? ja, kanske ska sova på saken...


Kommentarer
Postat av: julia

Kvinna va fan babblar du om?! du måste varit övertrött när du skrev det här HHAHHHHA :D och skulle mer tippa på att ni bli rivaler ;)

2010-08-19 @ 03:00:51
Postat av: julia

Haha good job! Det säger vi här borta, alla säger det :D

2010-08-19 @ 03:07:04
Postat av: Anna Lincoln

hahaha du är stöööööörd! :D

2010-08-19 @ 09:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0