handboll


redan söndag.
igår var det handboll för hela slanten. två matcher stod på schemat, mot Westermalm och Åkersberga. Fick träffa älskade Sara igen som har bytt till just W-malm. det fick mig att inse hur mycket jag verkligen saknar henne.

för att återgå till matcherna så blev det iallafall två vinster. skönt att få börja spela matcher igen. men jisses va trött och ont i kroppen man hade efter. man känner att man har mycket kvar, både fysiskt och spelmässigt. men det är ett tag kvar till seriestarten så det ska nog hinna komma! kul var det iallafall, och that's the huvudsak.


nu kan jag iaf snart säga helt ärligt att sommaren är över.. sad but true. om typ tre dagar går vi in i september. innan vi vet ordet av så är det julafton... ytterdörren står visserligen öppen konstant ändå, men man är tvungen att sitta med filt i soffan. det är iåförsig väldigt mysigt dock. men jag saknar lite att kunna gå runt i bikini och bara steka gärnet. min hy saknar det också nuförtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0