home


gooodmoorgoon!
nu är jag hemma i Sverige igen. kom hem igår vid fyra. flyget var en timme försenat, anledningen kan ni läsa på triobloggen om ni vill. det är väldigt skrattretande såhär i efterhand, men orkar inte skriva hela historien än en gång så ni får läsa där. det var iaf väldigt turbulent från min sida hoho. när jag kom hem tog jag gula pärlan (som för övrigt verkar vara lagad) ner till hallen för att träffa tjejerna. vi åkte vidare till laggen där det blev lite middag. jättekul att träffa alla! dock var det typ bara jag som pratade haha. meeeen vad gör det hihi?

på kvällen var jag bara hemma med mams och paps. åt lite mer middag och hade bara myskväll i soffan. vi tittade på en film på fyran. typ... the freedom writers eller nåt sånt hette den. riktigt bra var den faktiskt till slut och jag blev tagen av den. that's the way it suppose to be lixom. träffade dessutom mormor och arne och de var superglada över att se mig så satt och pratade med dom länge länge.

idag vet jag icke vad som händer. vädret är inte roligt alls. kanske ska åka till farmor och farfar en sväng.
imorgon börjar jag iaf träna. ska bli väldigt skönt! dock tror jag att det kommer vara asjobbigt, men jag kommer in i det snart hoppas jag!


tack för dom här dagarna baby!
<3


Kommentarer
Postat av: Madde H

Tack själv älskling!!:D

2010-08-15 @ 11:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0