not good


nu är jag lite depp. hade tänkt fixa jättefin present till mamma och pappa. (som du denise, fast ungefär... 800 spänn billigare). skulle nämligen låta en konstnär skissa av en bild på mig och mina syskon. tyvärr verkade bilden vara för liten och nu går inte det. usch va oglad jag blir av det. för jag vet hur glada de skulle bli där hemma, just därför. jag kan typ se deras glada miner. men what to do? madde kommer nog få en fin bild iallafall.

har varit en trött dag från min sida. började med träning imorse. den här gången tränade även maddsen. hennes kött-chorizo-skavsår har äntligen börjat läka. så vi var duktiga båda två. sen åkte vi och köpte paella och jag och madde gick upp i någon borg typ. tyvärr la kameran av halvvägs upp. men det var fin utsikt kan jag meddela. till lunch blev som som sagt paella, och det var riktigt gott! jag har varit riktigt våghalsig och provat olika maträtter här nere. förutom paellan har jag dessutom smakat och ätit ostron och musslor. lite roligt, istället för den ständiga pastan hemma i Sverige. hihi.


the best of the best. i alla lägen.
i skratt och i tårar. ni kommer alltid vara de som ligger mig närmast om hjärtat.


Kommentarer
Postat av: madds

Men kan du inte försora bilden då? :)

Det är ju en skit fin present hörru!

2010-08-12 @ 08:22:29
URL: http://madds.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0