nytt och fräscht


ja diskussionen varade inte jättelänge utan jag åkte till Coop och köpte... ja juste, hårfärg! så nu är jag mörk igen. just för tillfället är jag riktigt mörk och ser ut som ett lik i ansiktet. men jag känner mig trots det myyycket fräschare i huvvvet!


black velvet

dagen har varit riktigt jävla slapp kan jag meddela er alla! förstår verkligen inte hur jag kan vara så trött, med tanke på att jag somnade i frasses soffa igår vid typ halv elva och åkte sen hem och slagga dirrrrr. jag har iaf i stort sätt legat i soffan hela dagen. mitt på dan satt jag ute och ritade (kors i taket, kommer knappt ihåg hur man gör) i den friska luften. sen tog jag mig i kragen, poppade popcorn och filmdagen began! det blev twilight och efter den Prinsessan och Grodan med mams & sis. höll dock på att somna på både, hur fan nu det kunde gå till?
som synes har jag också hunnit med att handla hårfärg innan det en timme senare var dags för One Tree Hill. Någon nytta kan jag inte säga att jag gjort idag - men är det söndag så är det!

nu har jag tråkigt och är i desperat behov av socialt umgänge. istället får jag leka lite med mig själv (hur ni nu ska tolka det...) och tja... ni ser ju resultatet.





sliten, uttråkad och självroande tjej. tänk va livet kan vara härligt ibland.
sitter för tillfället och stirrar på detta fula inlägg, fryser om fötterna men orkar inte stänga fönstret. samtidigt som jag lyssnar på älskade Joshua Radin. imorgon är det skola igen och jag är inte särskilt bitter över det.

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

fint det blev då :D och länge sen man såg posen med fingret på näsan, saknat den! höhö!

2010-08-29 @ 21:28:46
Postat av: madds

åååh Jessica! De blev verkligen jätte fint!

MUMMA KADEMUMMA! hihi

2010-08-29 @ 22:36:44
URL: http://madds.soclog.com
Postat av: Denise

Ha lite SJÄLVRESPEKT! :P

2010-08-30 @ 13:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0