frida enger sällberg!


ikväll började jag träna igen. shit va kul det var. fast jävlar va jobbigt. men shit va kul det var! inte bara för träningens skull. utan självklart att träffa alla. men ja, skönt att träna var det självklart och konstig som jag är längtar jag redan till morgondagens träningspass.

i lördags kom jag som sagt hem från frankrike. då åkte jag ner för att träffa tjejerna i laget och snacka lite skit. den första personen som kom fram till mig (nästan innan jag stannade bilen) var min älskade frida. den personen jag saknat mest av dem alla, och jag bara av att se henne gjorde mig glad. när hon sen kramar mig och säger "åk aldrig ifrån mig igen" så ville jag bara krama henne ännu hårdare och aldrig släppa. det var grymt underbart att komma hem till! både att träffa frida, men också alla andra som bara ville krama om mig. det kallar jag lycka faktiskt.  


du är så sjukt underbar. ibland undrar jag vad jag skulle göra utan dig.
den tanken har slagit mig några gånger under dagarna i utlandet. jag saknade dig verkligen.
saknade ditt skratt, saknade din röst, saknade din energi.
det bästa av allt är att jag har insett att vi nu inte bara går i skolan tillsammans.
vi är dessutom kompanjoner på vänsterkanten i samma lag.
viktigt att nämna är att vi är kompanjoner, och får aldrig bli konkurrenter.
jag säger det nog alldeles för sällan. hur värdefull du är för mig.
men det är du vännen, helt sjukt speciell och värdefull.
gässan <3 frutte aight?


Kommentarer
Postat av: Frida

gässan, nu faller de inte bara en tår, utan typ jättemånga!!

du betyder jättemkt för mig gässan, de vet du! :)

vet inte riktigt hur jag ska svara, jag är bara såå glad för de du skrev :) det betyder ska du veta! <3

gässan <3 frutte, always and forever <3

2010-08-17 @ 12:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0