Vikingahallen nästa


jisses, jag fryser! det är 2 augusti och jag har gåshud. men inte är det så synd om mig alls, för vid den här tiden imorgon så är jag i södra Europa med bästa Maddsen! jag börjar få resfeber, men jag hoppas och tror att resan kommer gå bra! har dessutom läst ut New Moon nu (grym) så på planet blir det att börja på Eclipse.

jag och Sofia var och växlade lite pengar idag. tur jag har förresten; mamma och pappa rensade mitt gamla rum i lördags och tömde min spargris för de skulle ta bort alla 50öringar. och var hittade de där? 1300 kronor. price the fucking Loooooord asså! det är inte varje dag man får pengar sådär ur tomma intet. jag visste att det lönade sig att spara! idag införskaffade jag mig dessutom en hel del nya kläder. allt på samma affär och allt (vilket var typ flip-flop, shorts, kjolar, linnen och tröjor) för 437 kr. dessutom hade jag 200 kr i presentkort. New Yorker, I love you!

Om circus 1 timme så är det dags för första kollektiva träningen på flera veckor. ska bli riktigt jävla roligt! handboll och löpning står på schemat, wiiiiie är taggad! ska dessutom blir väldigt roligt att träffa alla igen.


fotograf: Anna Maria Alfmina Lincoln


jag och den här sporten alltså... it sort of a package deal.
mitt liv är den där bollen & den där hallen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Imorn kommer du sötnos!!! Längtar som satan nu. nu blir det du, jag, sol och steek för några dagar frammåt:d

2010-08-02 @ 16:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0