en fredagkväll och jag ska SOVA


först vill jag bara säga; så skönt med vinst tjejer! bra spelat. jag skulle väldigt gärna ha velat vara med oss bidragit, men att stå i kiosken är väl bra det med. eller? nej fy, sånt får mig att undra varför jag försöker.


för övrigt är jag just nu en brud med grymt mycket åsikter! det är om allt mellan himmel och jord. det jag lackar mest på just nu är något jag hörde på nyheterna. kommer ni ihåg hon therese som blev mördad av två ungdomar i somras på skolavslutningen? ja jag tänkte väl det. hur som helst så är tydligen inte åtalet för dom där 16-åringarna som gjorde det uppklarat än jag jag lackar fan bäver! asså spärra in dom bara! dom har förstört så många människors liv, inklusive sina egna PLUS att dom har dödat en annan människa för fan! jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag träffade någon av dem någon gång. såna här saker gör mig verkligen arg. och det är inte alltid en dans på rosor kan jag säga. men det är verkligen så jävla hemskt, och helt seriöst så måste dom ju vara psykiskt jävla störda båda två. goooosh..
ursäkta utbrottet.. hmm.. men detta är en av de många grejerna som rullar runt i mitt huvud denna fredagkväll. jag skulle helt klart kunna starta en debatt om i stort sätt vad som helst just nu, men klockan är fem över elva och jag orkar inte. däremot vill jag säga att vissa kommentarer har gjort mig riktigt glad idag, såna där ni vet som bara värmer - när man vet att folk menar det. tack helt enkelt. känner ni er utpekade, så ta åt er. hjärta på underbara personer.

imorgon blir det match med SIFEN, och tro det eller ej så är jag råtaggad. hoppas verkligen det går bra, för det skulle vara så skönt just nu. jag älskar handbollen, det gör jag verkligen. saknar bara den där känslan av lycka ibland..

Kommentarer
Postat av: madde

Du är verkligen Bäst Jessica! :)

Jag tror faktiskt att jag tar åt mig :P <3

2010-02-06 @ 13:29:31
URL: http://madeleinemaddegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0