tisdagsblajj


Holaaaa mis amiiigoos!

vad händer ute i samhället jaaoo? det är kallt assåååw, ge mig vår NU NU NU!
har iallafall gått in school today, för det är ju det jag gör om dagarna.
mamma började snacka med mig om efter gymnasiet. jag ryser av bara tanken.
hon tyckte det lät kul när jag pratade om att flytta till göteborg. lugn nu morsan. känner jag mig själv kommer det nog inte bli så hoho. men man får väl ha drömmar. det jobbiga är att jag inte har en plan B. jag vet vad jag vill, men om det skiter sig då? .. det måste helt enkelt gå hela vägen om man säger så!

back to nuet:
träningsledig ikväll. tänkte åka ner till träningen ändå för att få lite mattehjälp av sötaste sara. men tack vare jävla stockholmstrafiken så gick det tyvärr inte. fick däremot prata lite med henne i telefonen och det var jätteroligt och skönt. du är grym tjejen! dock har alla mina "matte-hjälp-planer" gått åt pipsvängen, så jag får helt enkelt klara provet på torsdag på egen hand. förhoppningsvis går det bra. vill verkligen vara nöjd när jag får tillbaka resultatet på fredag. men det är ju som madde säger; "vi kan inte göra så mycket annat än att göra vårat bästa.." , vilket är så sant så sant.
fick iallafall en smarrig middag med mina föräldrar. (inte varje dag vi äter tillsammans..) och har dessutom varit och snackat lite skit med the oldies i huset bredvid. nu blir det matteplugg för hela slanten.

på torsdag fyller världens bästa ramona 18 hela år! det är heeeelt sjuuukt juu... :D :D


du är den som ALDRIG sviker.
jag älskar dig så mycket, och har alltid gjort!

Kommentarer
Postat av: ramona

SÖT DU ÄR BÄSTASTE DU!!!

2010-02-26 @ 12:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0