torsdag 22.54


ännu en torsdag avklarad. vilket betyder snart helg. det är nästan läskigt vad tiden går fort. tiden går fort när man har roligt? för roligt har vi ju om dagarna. visserligen var detta en udda dag på många sätt men det resulterar alltid med skratt och glada miner.

anna och jag hade tävling på spanskan, som anna tyvärr vann med en poäng. men det var enbart för att hon fuskade!!!! hmm... hon hade domaren på sin sida helt enkelt. mutning på gång? (hihi skojis) för övrigt så kan jag och jullan grymt mycket om objektivitet, utrilism, förnuft nuförtiden. vi är helt enkelt grymma på vetenskapen under Upplysningen. Trots det ständiga mumlandet från bordet framför så jobbade vi på bra på svenskan. typ. fast inte kunde jag väl ana att danne skulle läsa upp vårat flummiga inlägg inför hela klassen...

"nja det var väl en lite udda beskrivning..."

men ursäkta oss lixom!! haha ;)

jag har lärt mig två saker idag: min klass rockar ass! och rasmus är väldigt söt när han har hjärnskakning haha.

samhällen och engelskan kan jag bara sammanfatta som flummiga, sångrika, störda, ytterst lite lärorika och fulla med glädje. sånt kan man inte bli annat än glad över. på IGU:n däremot gjorde vi två grejer som gör att jag kanske borde börja tänka lite extra på saker och ting.



våra guys och lilla fluugan

Kommentarer
Postat av: julia

Vi kan allt om den vetenskapliga upplysningen, jag gillar "Objektiv kan även användas till kameror" ;) och danne gilla de :D heeeeerlish dag :)

2010-02-04 @ 23:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0