fredagsmys


idag är det fredag, och SOM det är det då! det har känts ända in i benmärgen att det är fredag.

morgonen började med att klockan ringde 07.30. lite sovmorgon alltså. sköjnt. i vikingahallen var det massa vilsna 94er som skulle ha uttagning för att komma in på elit nästa år. jag trodde att det var några nya ansikten som man skulle få se men icke.. ALLA utom EN kommer från Skånela. men det kan ju vara skoj det med. jag gick iaf in i gymmet med virre, lill-frill och måns. lite frivillig träning är aldrig fel.

mattelektionen pratade och skrattade vi oss igenom. några få tal fick vi gjorda iaf, men är inte bitter för det. det gäller att ha roligt när man pluggar, huhu. samhällslektionen var också lite flummmmm. men lixom hallå, klassresa till Finland?? man kan ju åka på kryssning till Åbo över helgen om man så gärna vill bada bastu. aight? ;) och fan va kul det skulle vara om vi faktiskt skulle åka på klassresa tillsammans, eller vad sägs?

stannade kvar en stund i hallen efter skolan och checkade lite på 94:erna och lite på landslagsspelare också + att jag snacka lite skit med Maddis, och viktor och fredric. det är alltid lika trevligt att sitta i hallen och bara umgås. vilket jag gjorde även igårkväll.

 

sitter just nu i bäste brors tröja och bara myser framför one tree hill.
det kan vara en favoritsysselsättning på eftermiddagarna.
ikväll blir det match i kulturplats Vikingahallen,
Skånela-Tyresö 19.30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0