cobrastyle


jag har pinat mig igenom denna dag. inte psykiskt, nej nej - den har varit bra. syftar bara på att vi går så jävla mycket i skolan och just idag var det tungt, med tanke på kakan på låret.
"men jessica, kan du inte gå bättre än sådär?"
/julia nielsen, spelit08

nej jag förstår att jag såg ut som ett mongo, men någon gång ska man väl visa sitt riktiga jag I guess. tihi.
... nu måste jag flika in en cp-nyhet. min bror stack precis in huvudet i mitt rum med en jävla IPHONE! han är tamefan helt otrolig. han ska spara pengar till att åka jorden runt, men en jävla Iphone kan han köpa. (lite avis kanske jag blev också). men vad ska man säga? congratz typ....

anyway. dagen har gått rätt fort faktiskt. och veckan med. fredag imorgon redan. jisses.
men nu vill jag faktiskt ha vår - är trött på snön måste jag faktiskt helt ärligt säga!
men på ett sätt vill jag inte att tiden ska gå fort, av många anledningar som jag får ont i magen av att tänka på.

så därför ska jag skippa domt tankarna och snart bege mig till borgen för att pumpa lite överkropp. får väl se hur det går. kanske hörs senare, beroende på vilket humör jag är på.

YYYYYIIIIIHHAAAAYYYAAA
§

"My style is di bom digi dom di den di den digi digi"


btw, så fick jag en tankeställare på IGU-lektionen idag. kollade på en film om carolina klüft. grym tjej egentligen.
vi ska typ skriva dagbok. hmm.. babbla om självkänsla & självförtroende och sånt där.. inte min grej. men kanske får göra det till min grej?

Kommentarer
Postat av: julia

Du glömde ett a ;) haha fast det är bra, gillar det ändå inte... :P

2010-01-28 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0